уторак, 26. јануар 2010.

post exprees -drugi deo

naravno da sam bila do pošte kao što sam i rekla da ću uraditi.i sada tu već nastaje priča verovali ili ne.zena koja je danas radila je igrom slučaja radila i taj dan kada sam ja poslala paket.i moram vam priznati da je bila vrlo ljubazna i da se jako začudila te zvala kontrolora koji je proverio ispravnost cele stvari.da ne kazem proverio kako je poslato i napisano.čovek je takodje samo odmahnuo glavom,i iskreno rekao,da mi predlaze da kazem devojci da jednostavno ide u drugu smenu,i preuzme paket.i....tako i bi.ja sam u medjuvremenu poslala devojci mejl sa sve slikama adresnice,što i nisam morala da uradim jer se prilikom kucanja kontrolnog broja na čudesnom ekranu, da ne kazem monitoru pojavljuju svi potrebni podaci.hm,hm,hm.i šta bi.

pre desetak minuta mi se javila draga Jelena da mi saopšti da je zaista otišla u poštu u drugu smenu,i konačno dobila svoj paket.da li veruje te.

zaključak:

kada neko ima problem,on ga ima.klasično iživljavanje.

dodatak:

da Jelena nije podigla paket danas,paket bi se tek za pet dana vratio meni,u tom slučaju  sam ja mogla da pošaljem telegram pošti sa sve objašnjenjem ko sam, kome šaljem ......verovatno zasto šaljem.....

no coment.

4 коментара:

  1. Samo se pitam kako pismo iz Ausrtije u Srbiju stigne za 3 max 4 dana a u obrnutom smeru sve to traje citavih 19 (devetnaest) dana?:(!

    ОдговориИзбриши
  2. Juhej za pošto :) Pri nas pa radi poškodujejo pošiljke ;(...samo, da sta rešili :).

    ОдговориИзбриши
  3. Bravo, ma znala sam da ne smeju da ti pisnu. Ti si odlucna i znas sta, kada, kako.

    ОдговориИзбриши
  4. samo želim reći,što se tiče takvog slanja(podstanarima i sl). Na žalost,to je istina. Sjećam se da nisam mogla da podignem sa pošte moju zdravstvenu knjižicu,dok sam živjela u Beogradu,jer je poslato na adresu stanodavca,sa mojim imenom u zagradi. Momak koji je radio na pošiljkama neće da popusti,a ja se ubih objašnjavajući i dokazujući (ličnom kartom) da sam ja ta (iako isto čitko piše moje ime u zagradi). Rekao mi je tada,da u zagradi treba pisati ime vlasnika adrese (da se tako izrazim). Tada mi je dato jedino riješenje,da 3 ljudi garantuju za mene,svojim potpisima i br ličnih karata- ZAMISLITE! Srećom,našle su se tri predobre osobe tu u pošti,i izašli mi u susret...
    toliko o našoj jadnoj birokratiji
    ps izvinjavam se zbog ovako dugog posta,ponijele me emocije.. :)

    ОдговориИзбриши