понедељак, 11. јануар 2010.

decembarska moda za poneti





nadam se da mi niko od vas nece zameriti što tek sada pišem o manifestaciji koja je po svoj prilici izuzetno primecena i posecena.razlog mog kašnjenja sa izvestajem je vrlo jednostavam.moda za poneti je bila 26 i 27 decembra,a ja sam otputovala 29 decembra.e sada sam tu.moji utisci vezani za modu:kao prvo moram priznati da sam prijatno iznenadjena brojem posetilaca.prvi dan je moda počela u 5 sati i trajala do 10 sati uvece.i taman kada pomislite da ste sve postavili najbolje što znate,trudeći se da što bolje izlozite svoje radove.....kreće zabavno..stigli posetioci...divno....drugi dan je moda počela u 2 popodne i trajala do 10 sati uveče.po meni je to bilo prerano jer nije bilo posetilaca do 5 popodne,ali smo zato imali vremena da ćaskamo i da se druzimo.upoznala sam veliki broj kreativaca kako onih koji su izlagali,tako i onih koji su došli da bi se upoznali.moda za poneti je definitivno nesto što bi svako trebao da dozivi.sledeća moda za poneti se odrzava u martu i sigurna sam da ce i ona biti zanimljiva.veruj te mi na reč ima se šta videti i naučiti.

Нема коментара:

Постави коментар