среда, 2. септембар 2009.


helloy.kako idanas imam malko vremena,podeliću još nešto sa vama,a to je krenuli smo u peti razred,nismo baš oduševljeni ali.....i ne mozemo sporije da hodamo.budimo realni da li smo mi voleli školu?druzenje svakako,učenje pa kako ko.samo nešto ne mogu da se setim da su nama škole bile izlepljene plakatima o dečijim pravima.čudno,a mislila sam da me sećanje dobro sluzi.ne bih puno komentarisala o današnjem školstvu,zaista nebi.ali to nam je što nam je.ja verovatno kao i svaka današnja mama,komentarišem kako su teške torbe,kako je gradivo obimno.......opet me izdaje sećanje,da li su naše torbe bile lakše,gradivo razumljivije,da li to mi više volimo svoju decu nego nas naši roditelji,ili smo ih razmazili,ljubi ih majka.

5 коментара:

  1. Pozdrav za djaka petaka od macica !

    ОдговориИзбриши
  2. Cao drago mi je da si napravila svoj blog. I sad nam brzo prikaži ostale svoje prelepe radove. Nadam se da će ti blog biti jako posećen. I samo hrabro napred :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Cao moram komentarisati da ti je lepo dvorište.

    ОдговориИзбриши
  4. evo sada imam priliku da ti se još jednom zahvalim.uskoro stizu nove slike.a dvorište je ispred kuće,nekako više zajedničko neko moje

    ОдговориИзбриши